Hemma med sjukt barn

Igår så ringde de från dagis, minstingen hade 38,4 i feber. Fick lämna min praktikant i mina arbetskamraters goda händer och åka hem.

Barngympa igår, lämnade barnen hemma och tog mig an utmaningen... Gick ganska bra men det var bara en bråkdel av antalet barn som det brukar vara.

Funderar på att kasta mig i säng när minstingen ska sova...

Nu plockar Måns fram grejor under kylskåpet... Hugo har kastat in en massa saker där b.la. 2 stycken shrekfigurer, två vykort, en fyrhjuling, en dinosaurie, en tutte, fyra kylskåpsmagneter och en gammal möglig macka... Undrar vart han får sina ideer från???

Imorgon är jag ledig och sen börjar allvaret, jobbar tor-sön... Inget kul med långhelg.

Nej nu ska jag snart skicka Hugo i säng!

Kommentarer
Postat av: Helena

haha måste ju gömma lite för storebror om inte annat!

Ska vi inte ta och träffas nån dag?? alldeles för längesen nu faktikst.
jag kunde ju masa mig nedöver faktiskt..iof så slutar cissi två om dagarna men det gör ju egentligen inte så mycket. Ja gha rinte så hinla mycket till veckan som kommer faktiskt. 21:a vet jg med mig att jag har fullt upp ,men dit är det lång1

2007-11-06 @ 17:20:44
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0