Fryser...

Här inne var det kallt, det drar vid köksfönstret... Thommy ligger på soffan med tända ljus och äter chips (blä) medans jag surfar som vanligt!
Fick ett ryck och städade lite i badrummet, vek kläder, städade hallen, plockade undan i vardagsrummet, städade och möblerade om barnens lekrum... Snacka om att man hade lite att göra!

I helgen är det arbete som gäller, jag tycker inte att jag gör annat i perioder. Man kanske skulle bli på smällen så man får vara ledig ett tag... Nej jag är inte med barn men tanken var lockande just nu när man tänker efter!

Nu ska jag mysa med sambon! ;-)

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej gumman!! Hittade en lapp med din bloggadress. Det var ju lite kul, ska ju iväg till fsk nu få se vad de säger...hm Hoppas ni ordade er lite värme, jag vet ju hur ni brukar ha det...(du vet ju gnällsvärmor) Du har ju iaf varit duktig i helgen, nej nu måste jag ila så jag inte kommer försent. Pussar och kramar till er. =)

2007-11-12 @ 12:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0