Minisemester!!!

Nu har vi varit på en minisemester!!!
I torsdags morse for vi till Järvsö och gick på Zoo. Barnen tyckte att det var jätte kul medans pappan höll på att dra ihjäl sig på en tung skrinda...
Efter detta så inhandlades det lunch i Ljusdal och sen bar det iväg först till Dollarstore och sen till Sundsvall. Efter en liten miss i Huddik när vi svängde åt fel håll (fick vända i Iggesund, jippi...) landade vi på Fläsians Camping. Skönt! Vi badade benen, käkade hemkörd (en pizzeria hade hemkörning till campingen gratis) pizza och spelade minigolf.
I fredags så packde och städade vi ur stugan för att bege oss till IKEA!!! Något tidigt anländandes, 09:10 för att vara exakt, fick vi börja med Biltema vilket inte var helt fy skam! Efter detta tillbringade vi fyra (!!!) timmar på IKEA inkl. fika och lunch. Avslutade Sundsvall med Rusta, Leklandet (hoppborgar ute) och Elgiganten. Thommy fick köpa sig ett bilspel till Wii så nu är han nöjd.
På hemvägen stannade vi i Ånge för middag och sen var det raka spåret hem!

Nu ska jag spela Wii med min son!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för senast! Vi hann hem innan Magnus, kom i fatt honom vid hara ungefär, tala om tajmning;) Nu har jag lite mer bloggar att läsa, sånt gillar jag. Vi får höras nåt och hör av dig om du närmar dig stan!
hälsa sambon så hörs vi!

2007-07-18 @ 21:51:24
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0