Främmande.

Idag har Måns med sig kompis hem fårn dagis. Kul för honom men han har så svårt att hålla humöret på topp, surar var tionde minut... Hugo sover och jag sitter här...

Pratade med en kompis och det var lite tragiskt där... *tänker på er* Fy att såna saker får hända i dagens Sverige med allt vad läkarvård och diverse är...

Nej nu ska jag rycka upp mig. Jag har lärt mig baka Rullrån idag! *jättestolt* Nu ska jag bara lyckas tigga åt mig ett någonstans... Hm, vem kan ha rullrånsjärn över??? Måste fundera lite och sondera terrängen, jag kan ju förse dem med rullrån om jag får järnet!  *Hehe*

Ont i huvudet och dyngförkyld iaf, jag kunde ju ha varit sämre...


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Klart du ska få det. Vad har du för mail så kan jag maila den nya adressen... =)
Kram kram

2007-12-11 @ 16:27:17
URL: http://jessien.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0