Antar utmaningen!!

Svägerskan hade en utmaning på sin sida som jag bara måste anta!!!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då började jag folkhögskolan i Storuman, en mycket diffus tid i mitt liv kantat av party och lite annat...

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då var jag mammaledig med Hugo så det hände inte så mycket kan jag påstå! Längtade tillbaka till jobbet!

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
Oj, Pistaschnötter, Cachewnötter, salta pinnar och sen var det nog inte så mycket mer...

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Every time we touch (Cascada), Killing me softly, Ännu doftar kärlek, Ingen kan älska som vi och Det vackraste.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Bara fem... Bygga en jättekåk, anställa folk, dela med mig av pengarna till nära och kära, resa och investera!

6) FEM DÅLIGA VANOR
Röker, äter för mycket god mat, rör mig för lite, svär som en borstbindare och sover gärna...

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Sitta framför datorn, bilbingo, pyssla med barnen, fiska när tillfälle ges och åka till stan.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Finns det såna saker...?

9) FEM FAVORITSAKER:
Datorn, barnen (iof är de ju inte saker men men), tändaren, diskmaskinen och mina bingopennor!!!! :-D

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
Syskonen mina, det skulle vara intressant, likaså Helena!



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag antog utmaningen från Therese så jag har kladdat lite.

2007-08-27 @ 20:50:15
URL: http://livetigymmet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0